Online Operating System

Daha önce GLIDEOS'tan bahsetmiştim. Şimdi de Online Operating System'den biraz söz etmek istiyorum .. Bunun arayüzü daha kullanışlı görünmekle birlikte en büyük dezavantajı yalnızca 1 GB alan veriyor olması. GLIDEOS'ta 10 GB olduğunu anımsayalım ... Ama yine de kısa bir alan isteyenler için önerilebilecek kullanışlı bir şeye benziyor... Çünkü başlat çubuğu,masaüstü var. GLIDEOS'ta da tmalar vardı ama bunda win98,winxp,crystal clear adlı pencere stillerini beğendim. adeta bir işletim sistemini simule ediyor.. kullanımı daha rahat ... Varolan dizin yapısı da windows'a benziyor.. O da GLIDEOS'a göre bir artı.. Hatta hızlı başlatı ve görev çubuğu bile var ki , bu da GLIDEOS'ta yok...Ayrıca oyunları,geliştirici araçları,pdf görüntüleyicisi,youtube downloader'ı, RSS okuyucusu, forumu, araması,yardımı, üye araması,grupları,not araması, ofisi vb var. Ama GLIDEOS'ta varolan sunu programını göremedim .İnternette arşiv yapayım diyenler için GLIDEOS bir numara..
Ayrıca Windows'un SkyDrive hizmeti de 5GB alan veriyor.

0 yorum var: