Selamlar

Merhaba Dünya mı demeliydim yoksa.. Yarın ramazan bayramı .. 9 günlük bir tatilin içerisindeyiz.. Sevindirici olan şey bayramda havanın güzel olacak olması.. Herkese şimdiden iyi bayramlar diyorum ..
kendimi tanıtayım .. yaklaşık on senedir linux de dahil olmak üzere bilgisayarla ilgili birçok konuda uğraşmaktaydım fakat meslek seçimimden ötürü artık eskisi kadar ilgilenememekteyim ...(Kocaeli Üniv. Tıp Fak. 3. sınıftayım)bayramdan sonra da ilk sınavların olacağı yoğun bir maraton olacak..
Fakat yine de şöyle bir baktım google reader'ıma 1000 e yakın blog takip ediyorum neden ben de bir tane kurmayayım dedim...
Bu sıralar da bilgisayar dünyası yeterince hareketli zaten bir yanda iPhone çılgınlığı,bir yanda Google Chrome, bir yanda open office 3,firefox 3.1, pardus 2008.1 , cern'deki atlas deneyi, öte yanda dünyada dalga dalga yayılan kriz, 2012'de internetin iflas edeceği söylentileri vb ..
Elimden geldiği kadar değişik konulara da yer vermeye çalışacağım bu amatör blogum umarım insanlığa faydalı olur :)

0 yorum var: