7 ekim 2008: gündemden önemli notlar

Foxmarks: Firefox'un foxmarks eklentisi sayesinde istanbul'daki evimde kaydettiğim yerimlerime izmitte bir internet cafeden ulaşıyorum ..
buradan indireceğiniz firefox eklentisi otomatik olarak yer imlerinizi kaydediyor ve mailiniz şifrenizle foxmarks sitesinden ulaşabiliyorsunuz
..
iphone ve ie'den de erişilebilir hale getirilen bu servisi herkese öneririm.
xxxx
Google Notebook:
Google.com/notebook adresinden erişebileceğiniz sanal deftere yapacak işlerinizi yazabilirsiniz...
xxx
Last.fm
İnternetten müzik dinlemek isteyenlerin bir numaralı tercihi olan bu siteyi herkese öneriyorum
ipod ve iphone'a da kurulabiliyor...sevdiğim sanatçıları girdim ve bana öneride bulun dedim. şu anda ozzy osbourne-no more tears çalıyor ve gerçekten hoşuma gitti :D sonra da çok sevdiğim bir parça olan judas priest-breaking the law,megadeth-symphony of destruction,guns n roses, ac dc verdi..aşağıda parçalarla ilgili yorumları da okuyabiliyor ya da yazabiliyorsunuz..
xxxxxxxxx
Açık Kaynak Dünyası:
Açık kaynak dünyasına fırtına gibi girerek en popüler linux dağıtımı haline gelen Ubuntu Linux'un 8.10 yani Ekim 2008 sürümü çıkmak üzere.Bu sürümle birlikte gelen en önemli özelliklerden birisi 3G desteği. Yine eskisi gibi kısıtlı yetkilere sahip bir misafir oturumu oluşturulmuş. Ama sistem yöneticisinin kriptolanmış Private denen bir dizini oluyor. Grafiksel tasarımlara ilaveten dosya yöneticisi Nautilus'a sekme desteği geliyor ayrıca yazıtiplerini düzenlemek,kurmak,silmek için bir grafiksel arayüz sisteme dahil ediliyor.Bir önceki sürümle gelen wubi de geliştirilmniş. Wubi sayesinde ubuntu linux'u bir windows programı gibi yükleyip istediğiniz zaman silebiliyorsunuz.(ben denemeyi düşünüyorum ama önce ram almam lazım)
Elbette ki açılış,arama özellikleri de hızlandırılmış ve sürücü destekleri geliştirilmiş.USB bellekten kurulum da olanaklı yani indirdiğiniz iso dosyasıyla kurulum yapmak çin bir boş cd harcamanıza gerek yok :)
xxxxxxxxx
Dünden Bugüne Paramız
Şu adreste paramızın dünü ve bugünü ile ilgili güzel bir koleksiyona rasladım .
xxxxx
Google Reader:
Resimde görmüş olduğunuz üzere 358 farklı siteyi rss beslemelerinden kolayca google reader dan takip ediyor ve herkese öneriyorum...
dipnot: ekşi sözlüğü de takip ediyordum ama aboneliği kaldırdım.allah muhafaza günde yaklaşık 200-500 entry giriliyor
xxxxx
Spor Notları:
Olay adam yattara transfer olamadı. Bu durumda gücüne güç katan trabzon liderliğini koruyabilir.beşiktaş metalist maçının yaralarını sararken dedeyi kovmanın 6 milyon euroluk tazmainatını karşılaması zor olan fenerbahçenin rıdvan dilmeni menajerliğe getirmesi isteniyor.
xxx
Okuma Sitesi:
Detaylı bilgi şurada okumayı sevenlerin girip bakmasında yarar var .
xxx House MD
Diziyi online olarak indirmeden ve türkçe alt yazılı izlemek için biraz sabredin :D
xxxxx
Yasaktube
Youtube2a giremeyenlerin tercihi :) ktunnel a gerek kalmadı :D
onun dışında başka girmek isteyip de giremediğiniz siteler varsa firefox'un foxyproxy eklentisini kullanmalısınız.
xxxx
Programlar Köşemizde Ne Var:
rapidshare'e arka arkaya link eklemek için:
http://rapidshare.com/files/151406427/RapidShare_Plus_www.softarchive.zip
skype'ın kurmadan kullanılabilir sürümü
http://rapidshare.com/files/151479207/Skype_Portable_4.0.0.166_MultiLang-www.softarchive.net.rar.exe
hepsi bi arada wireless hack araçları :D
http://flmsdown.net/software/39955-aio-wireless-hack-toolz-2009.html
Shakira'nın whenever whereever klibi
xxxxxxxx

0 yorum var: