Bir sorun olur. Bir dosyaya sağ tıklayıp sil dersiniz ve ‘bu dosya başka bir program tarafından kullanılıyor’ şeklinde bir uyarı çıkar. O zaman çok sinir olursunuz. Monitöre kafa atasınız gelir:)
Unlocker programının boyutu ufak ve işe yarıyor. Ben kullanıyorum ve şuan memnunum. Az önce silemediğim bir dosya oldu ve hemen Unlocker’a başvurdum. Sorun falan kalmadı ortada:)
Size sunacağım en son sürümü ve Türkçe dil seçeneği var. Bu yüzden programı anlatmaya gerek yok.
Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi, ben bu şarkıyı normal yollardan silemem çünkü Media Player’da dinliyorum; ancak kilidi aç dediğimde şarkı Media Player’dan çıkartılıyor. Çıkartıldıktan sonra ben o şarkıya istediğimi yapabiliyorum. Resmi inceleyip programın arayüzüne bakabilirsiniz:

Resmin üzerine tıklayarak büyük halini görebilirsiniz.
Programı indirmek için: http://ccollomb.free.fr/unlocker/unlocker1.8.7.exe