Sosyal Medya


Devir değişiyor.. Son zamanlarda ben de adapte olmaya çalıştım.. Bir twitter microblogging hesabı açtım.. Digg hesabımı facebook'a bağladım ve flock 2.5 indirdim...
Artık blog tarih oldu yaşasın microblogging :)
Bu arada IM olarak pidgin yerine digsby kullanamya başladım..
Şimdi Google Wave'in bekleyişi var...
Flock'un teması adeta bir tasarım harikası flook diye firefox'ta kullanabiliyorduk ama henüz 3.5 sürümü için uyarlanmamış...
flock'un sevdiğim bir özelliği de firefox eklentilerinin kullanılabilir olması... örneğin vazgeçemediğim google reader notifier,xmarks,stylish gibi eklentiler...

1 yorum var:

StormBlade dedi ki...

Bu arada wakoopa diye bi şey buldum ki ondan da bahsetmeden edemiycem... wakoopa da bir sosyal site.. insanlar kullandıkalrı yazılımları anlatıyorlar.. tracker adlı program kullandığınız yazılımları kullanılma sürelerine göre diziyor.. bu arada bazı web siteleri de uygulama olarak sayılıyor..(facebook gibi)