TAM GÜN

TAM GÜN yasası çıktı... yazık vallahi yazık... ben parasında değilim ama vatandaş neden doktordan nefret ediyor? sen 6 yıl oku 6 yıl asistanlık 2 yıl yandal 2 artı 2 yıl zorunlu hizmet 2 yıl yurtdışına git teknik öğren gel ... ayda 15 nöbet tut .. çömezlik çek.. hastayla hasta yakınıyla kıdemlisiyle uğraş.. 3 saat uğraş kulağı olmayan bebeğe kulak yap 12 saat uğraş çenesi tümör nedeniyle tümden çıkarılmış adama çene yap kopmuş elleri saatlerce uğraşıp dik halk senden nefret etsin olacak şey değil.... saygısızlığa girmiyor mu biraz artık bu...doktor sürünse halk mutlu mu olacak çok ilginç...eğer öyleyse herşey maddiyat değil doktorlar bi nevi sürünüyor zaten o konuma gelen kadar